Načini dostave
Trošak dostave:
Odabrana adresa:
Besplatna dostava – za narudžbe veće od 50,01 €
Cijena dostave iznosi 5,00 € / paketu (1 paket=1 karton/komad/kolet težine do 20 kg)
Osobno preuzimanje u Jasmin maziva d.o.o. moguće uz prethodnu najavu.
Poslovni korisnici:
Primjenjuju se posebni uvjeti dostave. Kontaktirajte nas za detalje.
PAKETI
|
Neto cijena dostave EUR / (hrk)
|
---|---|
Jedan kolet do 30 kg (1 karton/komad)
|
5,00 € / (37,67 kn)
|
Dva koleta do 30 kg (2 kartona/paketa)
|
7,00 € / (52,74 kn)
|
Više od 2 koleta do 200 lit
|
10,00 € / (75,35 kn)
|
Količina veća od 200 lit ili neto vrijednost TUNAP narudžbe veća od 100 EUR
|
GRATIS
|
Dostava iz Jasmin maziva d.o.o. web shopa moguća je samo na području Republike Hrvatske.
Dostava na odabranu adresu
Dostava se izvršava do ulaza u stambeni objekt željene adrese, odn. na kućni prag ukoliko se radi o prenosivom paketu; ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Dostavu paketa za Jasmin maziva d.o.o. web shop obavljaju renomirane dostavne službe.
Molimo da, u slučaju plaćanja pouzećem, pripremite točan iznos za plaćanje dostavljaču.
Rokovi isporuke za otoke ovisi o rasporedu dostave. Dostava je moguća na otoke: Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčula, Vir, Pag, Hvar, Brač, Pašman.
Također, za otoke za koje nije organizirana dostava putem dostavne službe nismo u mogućnosti osigurati isporuku.
Uvjeti preuzimanja dostave
Svi proizvodi su zapakirani su u transportnu ambalažu na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Prilikom preuzimanja proizvoda svaki je kupac dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu koju dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Praćenje narudžbe
Status narudžbe možete jednostavno pratiti u svom profilu putem tzv. koda za praćenje, dostupnog kraj artikla koji je otpremljen (ili više njih). Uđite u svoj profil i kliknite na link „Moje narudžbe“ kako biste provjerili trenutni status vaše narudžbe i broj pošiljke ukoliko je ista predana na dostavu. Nakon što je dostavna služba preuzela pošiljku, pored artikala u narudžbi se pojavljuje link s kodom za praćenje koji vas vodi na stranicu našeg logističkog partnera, gdje možete vidjeti točan status vaše pošiljke.