Injektori su jedna od bitnih komponenti motora s unutarnjim izgaranjem. Kako bi radili, potrebno je optimalno održavanje i njega: to uključuje redovito čišćenje injektora. Nove tehnologije čišćenja osiguravaju vrijednost sustava goriva i poboljšane performanse vožnje. To uključuje, primjerice, zaštitu mlaznica injektora od koksiranja i naslaga. Naša rješenja za čišćenje sustava goriva (npr. zaštita injektora, zaštita goriva, LPG / CNG) pomažu da zahvaćena vozila ponovo budu spremna za upotrebu u kratkom vremenu i uz niske troškove.
Što su injektori i koja je njihova funkcija?
Injektori su dio sustava za ubrizgavanje goriva i igraju ključnu ulogu u radu vozila. Njihov je posao opskrbiti cilindre motora pravom dozom goriva u točno određenom trenutku. Sustav ubrizgavanja bitan je dio motora, jer ako zakaže, vozilo se više neće pokrenuti. Sustav ubrizgavanja je posebno oštećen naslagama biokomponenata goriva na igli brizgaljke.
Što se događa ako se injektori ne čiste?
Nepotrebno povećanje potrošnje i emisija.
Diesel, Super, E10, B7… Odabir goriva na benzinskoj postaji sve se više razvija u vrlo složenu znanost iza kulisa. Različita zakonska regulativa na međunarodnoj razini, tehnički vrlo zahtjevna tehnologija motora i sve ambiciozniji standardi emisija osiguravaju da je sklad između goriva i vozila sve slabiji.
Rezultat su kemijski procesi u sustavu goriva koji mogu dovesti do zaprljanja, naslaga, koksiranja i laka na mlaznicama. To znači da mlaznice injektora više ne mogu unijeti dovoljno goriva u komoru za izgaranje.
Negativne posljedice kontaminiranih injektora
• veće emisije štetnih tvari
• loš odziv gasa
• smanjenje performansi
• povećana potrošnja goriva
• neravnomjeran rad motora
• prerano trošenje svih komponenti
• što ukupno rezultira skupom zamjenom dijelova
Smanjenje emisija i potrošnje
Zaštita i njega sustava goriva: čišćenje umjesto zamjene
TUNAP-ova rješenja za čišćenje sustava goriva pouzdano uklanjaju naslage i nečistoće u motoru i na injektorima. Preventivni proizvodi ili rješenja problema dostupni su prema potrebi. Inovativna kemija kombinirana je sa specifičnom tehnologijom alata.
Pozitivni učinci očišćenog sustava goriva i/ili očišćenih injektora su:
• smanjene emisije
• manja potrošnja goriva
• manje popravaka i posjeta mehaničaru
• značajne uštede troškova
• veće zadovoljstvo kupaca
U videu pri dnu članka otkrijte proizvode za gorivo iz naše microflex® serije učinkovitosti motora.
Kada i koliko često treba čistiti injektore?
Injektore treba čistiti jednom godišnje našim proizvodima za izravno čišćenje injektora za dizel ili benzin – 979 (benzin) i 989 (diesel).
Njihov intenzitet čišćenja prema ROA2 tehnologiji: 2. STUPANJ
- Osim toga, ako je učinak čišćenja nedovoljan, može se dodati naš intenzivni čistač injektora – 937 (benzin) i 938 (diesel) – Intenzitet čišćenja prema ROA2 tehnologiji: 3. STUPANJ
- Naš aditiv za izravnu zaštitu i čišćenje injektora – 974 (benzin) i 984 (diesel) treba dodati pri sljedećem punjenju spremnika – i onda otprilike svakih 10.000 kilometara – Intenzitet čišćenja prema ROA2 tehnologiji: 1. STUPANJ