Košarica

Aktivni dodatak za Adblue

Aktivni sastojak za redovitu upotrebu u sustavima SCR katalizatora

Adblue® tretman i sustav SCR katalizatora

Zašto mi treba Adblue®?

Od 1990. godine, Europska unija regulira emisije ispušnih plinova iz motornih vozila putem direktiva i uredbi. Od tog datuma, nekoliko standarda (Euro 1 do Euro 6) slijedilo je jedan za drugim kako bi se postavile sve niže stope emisije. SCR (selektivna katalitička redukcija) tehnologija, koju su 2005. godine uveli proizvođači vozila, udovoljava Euro 4, 5 i 6 standardima emisije ispušnih plinova. Ovaj pristup u skladu je sa standardom Euro 6, važećim europskim propisima, čiji je cilj smanjenje emisija zagađivača i poboljšanje kvalitete zraka. Stoga, kako bi zadovoljili ove standarde, vaša dizelska vozila opremljena SCR tehnologijom (EURO 4, 5 i 6) imaju Adblue® spremnik.

Kada se koristi Adblue®?

Adblue ® i SCR tehnologija koriste se u svim novijim vozilima s dizel motorom:

  1. cestovna vozila: kamioni, autobusi, kamper vozila;
  2. terenska vozila: traktori, kombajni;
  3. željezničke lokomotive;
  4. riječni brodovi;
  5. laka vozila.

Ova vozila moraju biti opskrbljena Adblue® tekućinom u svakom trenutku.

Radi usklađenosti, integrirani nadzorni sustav smanjuje okretni moment motora ili čak sprječava pokretanje ako je spremnik Adblue ® prazan, čime se spriječavaju prekomjerne emisije dušikovog oksida.

Adblue ® i SCR tehnologija zadovoljavaju standarde emisije Euro 5 i Euro 6 (za teška teretna vozila i laka vozila), kao i Fazu 3B i Fazu 4 (za terenska vozila).

Od čega se sastoji Adblue®?

Adblue ® se sastoji od 32,5% uree i 67,5% demineralizirane vode.

Glavna aktivna komponenta Adblue ® je amonijak, koji se proizvodi kemijskom hidrolizom uree. Ovaj sastav omogućuje pretvaranje dušikovih oksida u vodenu paru i dušik putem SCR tehnologije. Ubrizgava se u ispušne plinove i omogućuje smanjenje zagađujućih emisija (NOX) i time usklađenost s Euro 6 standardima.

Kolika je prosječna potrošnja vozila?

Laka i teretna vozila prodana prije 2018. imaju prosječnu potrošnju Adblue® između 0,7 i 2 L/1000 km. Kapacitet spremnika varira između 10 i 20 L.

Za teška vozila (HGV / AGRI i TP) prosječna potrošnja je 2 do 3 L / 1000 km. Kapacitet spremnika varira između 15 i 25 L.

Uloga Adblue® injektora

Uloga injektora je ravnomjerna raspodjela Adblue® unutar ispušnog voda.

Injektor precizno upravlja količinom Adblue ® koja se ubrizgava u ispušni vod prema temperaturi plinova i dušikovih oksida koje ispušta motor.

Adblue® dovodni modul

Vozila opremljena takvim sustavom imaju spremnik uree i odgovarajući modul za doziranje, čije komponente zatim distribuiraju tekućinu u ispušni tok.

Ovaj modul se sastoji od nekoliko elemenata koji su ili odvojeni ili čine sastavni dio spremnika.

Komponente su:

  • Elektronički modul
  • Senzor tlaka
  • Napojna pumpa
  • Otpornost na toplinu
  • Povratni ventil

Ovim modulom upravlja računalo motora.

Nedostatak Adblue®

Adblue® je vrlo korozivna otopina, stoga se s njom mora pažljivo rukovati i staviti u plastične ili nehrđajuće čelične posude. Također je vrlo osjetljiv na kontaminaciju putem stranih tijela ili putem određenih materijala.

Adblue® isparava u amonijak kada je temperatura iznad 40°C i kristalizira kada je temperatura ispod -10°C

Zašto se Adblue® kristalizira?

U određenim uvjetima rada temperatura ispušnih plinova nije dovoljna da bi reakcija Adblue ® bila potpuna. Tada se mogu formirati kristali cijanurne kiseline i začepiti SCR sustav, što dovodi do imobilizacije vozila. Dolazi do kemijske reakcije.

U dodiru sa zrakom, Adblue ® se kristalizira, postoji opasnost od začepljenja otvora za zrak i dugoročnog spriječavanja pravilne cirkulacije zraka, što uzrokuje njegovu deformaciju i propadanje komponenti.

Popravci i zastoji koji mogu biti vrlo skupi

Troškovi popravka i imobilizacije vozila pogođenih kvarovima povezanim s kristalizacijom Adblue® su značajni i štetni.

Za pojedinca, kristalizacija Adblue ® može dovesti do popravaka od nekoliko stotina eura i rizika od nemogućnosti korištenja vozila na nekoliko dana, što može predstavljati probleme pri dolasku na posao, na primjer.

Za tvrtku čije je jedno ili više vozila zahvaćeno kristalizacijom Adblue®, to podrazumijeva značajne troškove, ali i imobilizaciju vozila, a time i operativni gubitak.

Štoviše, proizvođači rijetko pokrivaju troškove nastale kristalizacijom Adblue®!

Rješenje - TUNAP 987 Aktivni dodatak za Adblue®

TUNAP 987 rješava probleme vezane uz kristalizaciju Adbluea®. Aktivno je sredstvo za redovitu uporabu u SCR katalizatorskim sustavima.

Posebno dizajnirana formula učinkovito čisti sustave doziranja uree i SCR katalizatore pogođene Adblue ® kristalizacijom.

Stoga se izbjegavaju gubici performansi i kvarovi motora.

Njegova specifična formula razgrađuje kristalizaciju i sprječava njezinu reformaciju (stoga se može koristiti PREVENTIVNO i LJEKOVITO )

Tretman TUNAP 987 tako omogućuje izbjegavanje imobilizirajućih kvarova i rezultirajućih troškova.

Prednosti preventivnog korištenja TUNAP-a 987:

  • Snažno smanjenje kristalizacije uree / Adblue®
  • Nema grešaka
  • Nisu potrebni skupi popravci ili rezervni dijelovi
  • Čisti i otapa već nastale kristale u sustavima koji nisu tretirani TUNAP 987 

Adblue® tretiran TUNAP 987 ostaje u skladu sa standardom ISO 22 241.

Upute za uporabu TUNAP 987 Aktivnog dodatka za Adblue®

Korak 1:

Pomoću praktične  boce za doziranje pritisnite i napunite ispravnu količinu dodatka SCR sustava u dio za doziranje boce.

Omjer doziranja: 1/400. To znači da 1 boca TUNAP 987 (250 ml) tretira 100L Adblue®

Aktivni dodatak u originalnom pakiranju od 5L je dovoljan za 2.000 L Adblue®.

Korespondencija mjernih jedinica 10/15/20/25 ml: 10 ml = 2,5L Adblue® ; 15 ml = 5L Adblue i 25 ml = 10L AdBlue®. Na primjer, proizvod morate dozirati do 15 ml za posudu od 5L Adblue® .

Korak 2:

Izmjerenu količinu dodajte u spremnik/bocu s otopinom Adblue® i dobro promiješajte.

Korak 3:

Zatim u spremnik Adblue® dodajte smjesu Adblue® otopine i aktivnog sredstva SCR sustava.

Koristite redovito i svaki put kada punite spremnik Adblue®!!!

Obrada Adblue® i SCR sustava u videu

Obrada Adblue® i SCR sustava

Poslije
Prije

Problem

Pri temperaturama iznad 40°C i ispod -10°C Adblue se kristalizira. Ta kristalizacija može imati katastrofalan učinak na ispušni sustav stvaranjem djelomičnog ili potpunog začepljenja ispušnog voda.

Adblue tretman s TUNAP 987

Tretman TUNAP 987 razbija kristalizaciju i sprječava njezino ponovno stvaranje.

Rješenje

Tretman TUNAP 987 stoga omogućuje izbjegavanje imobilizirajućih kvarova i posljedičnih troškova.

NAŠI PROIZVODI ZA ADBLUE

987 Aktivni sastojak za Adblue 5L

987 Aktivni sastojak za Adblue 5L

987 Aktivni sastojak za Adblue 250ml

987 Aktivni sastojak za Adblue 250ml

923 Čistač kristala Adblue u spreju 300ml

923 Čistač kristala Adblue u spreju 300ml

Besplatna dostava

Narudžbe iznad 40€

100% sigurna naplata

MasterCard / Visa / Diners

Skupljajte matice